Lublin, dnia 25.07.2017r.
Protokół z wyboru ofert
Wykaz załączników:
W dniu 25.07.2015r. o godz. 9:00 dokonano oceny ofert złożonych w odpowiedzi na zapytanie ofertowe z dnia 14.07.2017 dotyczące realizacji przedmiotu zapytania ofertowego nr CDW/1/2017 (główny kod CPV 33100000).
Zapytanie ofertowe zostało zamieszczone na firmowej stronie internetowej opticon-cdw.pl (numer ogłoszenia CDW/1/2017) oraz rozesłane do potencjalnych wykonawców pocztą e-mail.
Na zapytanie ofertowe odpowiedziały:
DOKUMENTY ZŁOŻONE W TERMINIE
1.
Nazwa | OPTOMETRIA.PL s.c. Emilia Szewc, Radosław Szewc | ||||
Adres siedziby | ul. Tęczowa 11, 56-120 Brzeg Dolny | ||||
Data sporządzenia | 21.07.2017 | ||||
Data wpływu do Zamawiającego | 24.07.2017 | ||||
OCENA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU | |||||
WARUNEK | OCENA | UWAGI | |||
1.a | Potwierdzenie zaoferowania wskazanych w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 minimalnych parametrów urządzeń i sprzętów medycznych, zestawów komputerowych oraz oprogramowania specjalistycznego. | Tak | Oferta złożona na:
Cz. 1 Terapia widzenia (9.1.1.) |
||
1.b | Zapewnienie minimalnego okresu gwarancyjnego wskazanego w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
1.c | Zapewnienie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe wskazane w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
2. | Nie należy do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania (rozdział 2 pkt. 8 zapytania ofertowego) | Tak | |||
3. | Kompletność oferty i poprawność formalna | Tak | |||
DECYZJA | OFERTA PODLEGA OCENIE | ||||
Nazwa | Poland Optical Sp. z o.o. | ||||
Adres siedziby | ul. Mostowa 4, 43-400 Cieszyn | ||||
Data sporządzenia | 21.07.2017 | ||||
Data wpływu do Zamawiającego | 24.07.2017 | ||||
OCENA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU | |||||
WARUNEK | OCENA | UWAGI | |||
1.a | Potwierdzenie zaoferowania wskazanych w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 minimalnych parametrów urządzeń i sprzętów medycznych, zestawów komputerowych oraz oprogramowania specjalistycznego. | Tak | Oferta złożona na:
Cz.5 Diagnostyka okulistyczna (9.1.5.) Cz.7 Optyka (9.1.7) |
||
1.b | Zapewnienie minimalnego okresu gwarancyjnego wskazanego w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
1.c | Zapewnienie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe wskazane w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
2. | Nie należy do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania (rozdział 2 pkt. 8 zapytania ofertowego) | Tak | |||
3. | Kompletność oferty i poprawność formalna | Tak | |||
DECYZJA | OFERTA PODLEGA OCENIE | ||||
3.
Nazwa | HOYA Lens Poland Sp. z o.o. | ||||
Adres siedziby | ul. Puławska 40A, 05-500 Piaseczno | ||||
Data sporządzenia | 24.07.2017 | ||||
Data wpływu do Zamawiającego | 24.07.2017 | ||||
OCENA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU | |||||
WARUNEK | OCENA | UWAGI | |||
1.a | Potwierdzenie zaoferowania wskazanych w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 minimalnych parametrów urządzeń i sprzętów medycznych, zestawów komputerowych oraz oprogramowania specjalistycznego. | Tak | Oferta złożona na:
Cz. 7 Optyka (9.1.7) |
||
1.b | Zapewnienie minimalnego okresu gwarancyjnego wskazanego w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
1.c | Zapewnienie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe wskazane w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
2. | Nie należy do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania (rozdział 2 pkt. 8 zapytania ofertowego) | Tak | |||
3. | Kompletność oferty i poprawność formalna | Tak | |||
DECYZJA | OFERTA PODLEGA OCENIE | ||||
4.
Nazwa | OPTOPOL Technology Sp. z o.o. | ||||
Adres siedziby | ul. Żabia 42, 42- 400 Zawiercie | ||||
Data sporządzenia | 24.07.2017 | ||||
Data wpływu do Zamawiającego | 24.07.2017 | ||||
OCENA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU | |||||
WARUNEK | OCENA | UWAGI | |||
1.a | Potwierdzenie zaoferowania wskazanych w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 minimalnych parametrów urządzeń i sprzętów medycznych, zestawów komputerowych oraz oprogramowania specjalistycznego. | Tak | Oferta złożona na:
Cz. 4 Refrakcja (9.1.4.) Cz. 6 Diagnostyka specjalistyczna (9.1.6) Cz. 7 Optyka (9.1.7) |
||
1.b | Zapewnienie minimalnego okresu gwarancyjnego wskazanego w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
1.c | Zapewnienie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe wskazane w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
2. | Nie należy do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania (rozdział 2 pkt. 8 zapytania ofertowego) | Tak | |||
3. | Kompletność oferty i poprawność formalna | Tak | |||
DECYZJA | OFERTA PODLEGA OCENIE | ||||
5.
Nazwa | PLATKOM tele-informatyka | ||||
Adres siedziby | ul. Konopnickiej 1, 08-400 Garwolin | ||||
Data sporządzenia | b/d | ||||
Data wpływu do Zamawiającego | 24.07.2017 | ||||
OCENA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU | |||||
WARUNEK | OCENA | UWAGI | |||
1.a | Potwierdzenie zaoferowania wskazanych w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 minimalnych parametrów urządzeń i sprzętów medycznych, zestawów komputerowych oraz oprogramowania specjalistycznego. | Tak | Oferta złożona na:
Cz. 8 Sprzęt komputerowy (9.1.8) |
||
1.b | Zapewnienie minimalnego okresu gwarancyjnego wskazanego w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
1.c | Zapewnienie czasu reakcji na zgłoszenie serwisowe wskazane w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 | Tak | |||
2. | Nie należy do kategorii Wykonawców wykluczonych z postępowania (rozdział 2 pkt. 8 zapytania ofertowego) | Tak | |||
3. | Kompletność oferty i poprawność formalna | NIE | Brak podpisu na formularzu ofertowym osoby reprezentującej wykonawcę. | ||
DECYZJA | OFERTA NIE PODLEGA OCENIE | ||||
- DOKUMENTY ZŁOŻONE PO TERMINIE
Nazwa | |||
Adres siedziby | |||
Data sporządzenia | |||
Data wpływu do Zamawiającego | |||
DECYZJA | OFERTA NIE ROZPATRYWANA | ||
Inne podmioty nie odpowiedziały na zapytanie ofertowe poprzez złożenie oferty.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, została dokonana na podstawie załączonych dokumentów oraz oświadczeń złożonych przez Wykonawców, na zasadzie SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
OCENA OFERT
Zamawiający przy wyborze oferty będzie się kierować wagą dla każdego z ocenianego kryterium, tj. kryterium: cena – 70% , kryterium: gwarancja – 20%, oraz kryterium: czas reakcji na zgłoszenie serwisowe – 10%
- Opis sposobu obliczania kryterium cena.
Do oceny przyjmuje się cenę oferty netto.
Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt.
Przyznawane za kryterium cena będą liczone wg następującego wzoru:
C = (Cmin : C0) x 70
gdzie:
C – liczba punktów przyznana danej ofercie,
Cmin – najniższa zaoferowana cena oferty,
C0 – cena zaoferowana w badanej ofercie.
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium cena wynosi 70.
Parametr ceny porównywany będzie dla ofert z danej części zapytania ofertowego.
- Opis sposobu obliczania kryterium gwarancja.
Punkty przyznawane za kryterium gwarancja będą liczone wg następującego wzoru:
D = (D0 : Dmax) x 20
gdzie:
D – liczba punktów przyznana danej ofercie,
D0 – ilość miesięcy gwarancji badanej oferty,
Dmax – najdłuższy okres udzielonej gwarancji
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium gwarancja wynosi 20.
Parametr gwarancji porównywany będzie dla ofert z danej części zapytania ofertowego.
- Opis sposobu obliczania kryterium czas reakcji na zgłoszenie serwisowe
Punkty przyznawane za kryterium czas reakcji na zgłoszenie serwisowe będą liczone wg następującego wzoru:
E = (Emin : E0)x 10
Gdzie:
E – liczba punktów przyznana danej ofercie
Emin – najkrótszy czas reakcji w pełnych godzinach
E0 – czas reakcji w badanej ofercie
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przez Wykonawcę w kryterium czas reakcji serwisowej wynosi 10.
Parametr czasu reakcji serwisowej porównywany będzie dla ofert z danej części zapytania ofertowego.
Ważna oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów (suma kryteriów 1 + 2 + 3) uznana zostanie za najkorzystniejszą.
- Ocena i wybór oferty częściowej: 1 Terapia widzenia (9.1.1.)
1.1
Nazwa Oferenta | OPTOMETRIA.PL s.c. | ||||
Lp. | Kryterium | Wartość parametru ocenianego | Liczba punktów uzyskana przez Wykonawcę za kryterium cena | ||
1 | Cena (w złotych) | 51702,00 | 70 | ||
2 | Gwarancja (w miesiącach) | 24 | 20 | ||
3 | Czas reakcji serwisowej (w godzinach) | 24 | 10 | ||
ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW | 100 | ||||
W toku oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji zadania Cz. 1 Terapia Widzenia, firmę OPTOMETRIA.PL s.c. Oferta firmy uzyskała maksymalną liczbę punktów – 100
- Ocena i wybór oferty częściowej: 2 Leczenie zeza (9.1.2)
W toku postępowania ofertowego, nie wpłynęła żadna oferta na realizację Części 2 Leczenie zeza, w wyniku czego postępowanie cz.2 unieważniono.
- Ocena i wybór oferty częściowej: 3 Diagnostyka mobilna (9.1.3)
W toku postępowania ofertowego, nie wpłynęła żadna oferta na realizację Części 3 Diagnostyka mobilna, w wyniku czego postępowanie cz. 3 unieważniono.
- Ocena i wybór oferty częściowej: 4 Refrakcja (9.1.4)
4.1
Nazwa Oferenta | OPTOPOL Technology Sp. z o.o. | ||||
Lp. | Kryterium | Wartość parametru ocenianego | Liczba punktów uzyskana przez Wykonawcę za kryterium cena | ||
1 | Cena (w złotych) | 74150,00 | 70 | ||
2 | Gwarancja (w miesiącach) | 24 | 20 | ||
3 | Czas reakcji serwisowej (w godzinach) | 48 | 10 | ||
ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW | 100 | ||||
W toku oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji zadania Cz. 4 Refrakcja (9.1.4) firmę OPTOPOL Technology Sp. z o.o. Oferta firmy uzyskała maksymalną liczbę punktów – 100
- Ocena i wybór oferty częściowej: 5 Diagnostyka okulistyczna (9.1.5)
5.1
Nazwa Oferenta | Poland Optical Sp. z o.o. | ||||
Lp. | Kryterium | Wartość parametru ocenianego | Liczba punktów uzyskana przez Wykonawcę za kryterium cena | ||
1 | Cena (w złotych) | 95000,00 | 70 | ||
2 | Gwarancja (w miesiącach) | 24 | 20 | ||
3 | Czas reakcji serwisowej (w godzinach) | 48 | 10 | ||
ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW | 100 | ||||
W toku oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji zadania Cz. 5 Diagnostyka okulistyczna, firmę Poland Optical Sp. z o.o.. Oferta firmy uzyskała maksymalną liczbę punktów – 100
- Ocena i wybór oferty częściowej: 6 Diagnostyka Specjalistyczna (9.1.6)
6.1
Nazwa Oferenta | OPTOPOL Technology Sp. z o.o. | ||||
Lp. | Kryterium | Wartość parametru ocenianego | Liczba punktów uzyskana przez Wykonawcę za kryterium cena | ||
1 | Cena (w złotych) | 143730,00 | 70 | ||
2 | Gwarancja (w miesiącach) | 24 | 20 | ||
3 | Czas reakcji serwisowej (w godzinach) | 48 | 10 | ||
ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW | 100 | ||||
W toku oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji zadania Cz. 6 Diagnostyka specjalistyczna (9.1.6) firmę OPTOPOL Technology Sp. z o.o. Oferta firmy uzyskała maksymalną liczbę punktów – 100
- Ocena i wybór oferty częściowej: 7 Optyka (9.1.7)
7.1
Nazwa Oferenta | OPTOPOL Technology Sp. z o.o. | ||||
Lp. | Kryterium | Wartość parametru ocenianego | Liczba punktów uzyskana przez Wykonawcę za kryterium cena | ||
1 | Cena (w złotych) | 10300,00 | 70 | ||
2 | Gwarancja (w miesiącach) | 24 | 20 | ||
3 | Czas reakcji serwisowej (w godzinach) | 48 | 5 | ||
ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW | 95 | ||||
7.2
Nazwa Oferenta | Poland Optical Sp. z o.o. | ||||
Lp. | Kryterium | Wartość parametru ocenianego | Liczba punktów uzyskana przez Wykonawcę za kryterium cena | ||
1 | Cena (w złotych) | 15800,00 | 46 | ||
2 | Gwarancja (w miesiącach) | 24 | 20 | ||
3 | Czas reakcji serwisowej (w godzinach) | 48 | 5 | ||
ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW | 71 | ||||
7.3
Nazwa Oferenta | HOYA Lens Poland Sp. z o.o. | ||||
Lp. | Kryterium | Wartość parametru ocenianego | Liczba punktów uzyskana przez Wykonawcę za kryterium cena | ||
1 | Cena (w złotych) | 14725,00 | 49 | ||
2 | Gwarancja (w miesiącach) | 24 | 20 | ||
3 | Czas reakcji serwisowej (w godzinach) | 24 | 10 | ||
ŁĄCZNA LICZBA UZYSKANYCH PUNKTÓW | 79 | ||||
W toku oceny ofert Zamawiający wybrał do realizacji zadania Cz. 6 Diagnostyka specjalistyczna (9.1.6) firmę OPTOPOL Technology Sp. z o.o. Oferta firmy uzyskała największą liczbę punktów – 95
- Ocena i wybór oferty częściowej: 8 Sprzęt komputerowy (9.1.8)
W toku postępowania ofertowego, nie wpłynęła żadna poprawna formalnie oferta na realizację Części 8 Sprzęt komputerowy, w wyniku czego postępowanie w cz. 8 unieważniono.
Załączniki:
- Protokół z wyboru ofert
- Protokół z wyboru ofert – formularz LAWP
Lublin, 20.07.2017
w zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 z dnia 14.07.2017 dokonano poprawy omyłkowo wpisanych wymaganych parametrów dotyczących:
9.1.2.1 Synoptofor
L.p. 2 Automatyka błysków – było: 10 – 400 /min, po zmianie jest: 10 – 40 /min
Wprowadzone zmiany/poprawki rozszerzają warunki zapytania ofertowego nr CDW/1/2017 wymagane do spełnienia przez potencjalnych dostawców/wykonawców.
W związku z faktem złagodzenia wymaganych parametrów w postępowaniu ofertowym, zamawiający pozostawia termin składania ofert bez zmiany.
Lublin, 19.07.2017
w poniższym zapytaniu ofertowym nr CDW/1/2017 z dnia 14.07.2017 dokonano poprawy omyłkowo wpisanych wartości parametrów urządzeń medycznych.
Wprowadzone zmiany/poprawki rozszerzają warunki zapytania ofertowego nr CDW/1/2017 wymagane do spełnienia przez potencjalnych dostawców/wykonawców.
Zmiany dotyczą:
Rozdział I
9.1.5.3 Unit okulistyczny
L.p. 4 Elektryczna regulacja wysokości blatu: było: TAK, po zmianie jest: NIE
9.1.6.3 Perymetr
L.p. 7 Czas ekspozycji bodźca regulowany w zakresie: było 0,01 – 9,9 s, po zmianie jest: 0,1 – 9,9 s
L.p. 8 Czas oczekiwania na odpowiedź regulowany w zakresie: było 0,01 – 9,9 s, po zmianie jest: 0,1 – 9,9 s
W związku z faktem złagodzenia wymaganych parametrów w postępowaniu ofertowym, zamawiający pozostawia termin składania ofert bez zmiany.
Lublin, 14.07.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE NR CDW/1/2017
na dostawę i montaż sprzętów i urządzeń okulistycznych, optycznych oraz rehabilitacyjnych, niezbędnych do realizacji projektu pn. „Utworzenie Centrum rehabilitacji i diagnostyki optometryczno – okulistycznej narządu wzroku” w Lublinie. Zamówienie będzie realizowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Rozdział 1
CZĘŚĆ OGÓLNA
- Nazwa (firma) i adres Zamawiającego
1.1. PROOKO Wojciech Krawczyk
1.2. Adres strony internetowej: www.opticon-cdw.pl
1.3. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: kontakt@opticon-cdw.pl
1.4. Telefon: 695 378 120
- Zapytanie ofertowe oraz oznaczenie postępowania
2.1. Zapytanie ofertowe normuje zasady i tryb postępowania, w szczególności w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, warunków uczestnictwa Wykonawców, terminu składania ofert oraz kryteriów i sposobu oceny ofert, w postępowaniu pod nazwą „dostawa i montaż środków trwałych na potrzeby realizacji projektu pn. “Utworzenie Centrum rehabilitacji i diagnostyki optometryczno – okulistycznej narządu wzroku”.
2.2. Dokumenty zawarte w zapytaniu ofertowym mogą być wykorzystane przez Wykonawców wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem, tj. w celu udziału w postępowaniu oraz przygotowania i złożenia oferty i nie mogą być wykorzystywane do innych celów.
2.3. Postępowanie, którego dotyczy niniejszy dokument oznaczone jest znakiem: „CDW/1/2017” Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
- Podstawa prawna postępowania
3.1. Do postępowania stosuje się Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, Warszawa, 19 września 2016 r., w szczególności pkt. 6.5.1 i 6.5.2. Wytycznych – Zasada konkurencyjności oraz Wytyczne programowe dotyczące systemu wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 w zakresie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Tom II działania wdrażane przez Lubelską Agencję Wspierania Przedsiębiorczości w Lublinie, Lublin, 10 lipca 2017 r. – zwane dalej Wytycznymi.
3.2. Postępowanie będzie prowadzone w sposób zapewniający w szczególności zachowanie uczciwej konkurencji i równe traktowanie wykonawców, a także zgodnie z warunkami i procedurami określonymi w Wytycznych.
3.3. Wszyscy wykonawcy mają taki sam dostęp do informacji dotyczących danego zamówienia publicznego i żaden wykonawca nie jest uprzywilejowany względem drugiego, a postępowanie przeprowadzone jest w sposób transparentny.
- Etapy postępowania
4.1. Postępowanie składa się z następujących etapów:
4.1.1. Upublicznienie zapytania ofertowego na stronie www.opticon-cdw.pl
4.1.2. Pytania Wykonawców do treści zapytania ofertowego,
4.1.3. Składanie ofert,
4.1.4. Badanie i ocena złożonych ofert,
4.1.5. Wybór oferty najkorzystniejszej albo unieważnienie postępowania,
4.1.6. Upublicznienie Informacji o udzieleniu zamówienia na stronie www.opticon-cdw.pl
- Prawa Zamawiającego
5.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania szczegółowych informacji i wyjaśnień od Wykonawców dotyczących wszystkich elementów złożonej oferty, w tym również złożonych dokumentów, z uwzględnieniem zapisu pkt 3.1 rozdziału 2 zapytania ofertowego.
- Koszty udziału w postępowaniu
6.1. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z udziałem w postępowaniu.
6.2. W przypadku unieważnienia postępowania, Zamawiający nie przewiduje zwrotu Wykonawcom kosztów udziału w postępowaniu.
- Język postępowania oraz czytelność dokumentów
7.1. Językiem obowiązującym podczas całego przebiegu postępowania jest wyłącznie język polski.
7.2. Oferta oraz wszelkie dokumenty składane przez Wykonawców muszą być sporządzone w języku polskim lub przetłumaczone przez Wykonawcę na język polski. Jeśli Wykonawca składa dokumenty sporządzone w języku obcym, musi załączyć je w oryginalnym brzmieniu wraz z ich tłumaczeniem na język polski. W razie wątpliwości pomiędzy wersją obcojęzyczną i wersją polskojęzyczną uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
7.3. Oferta oraz każdy inny dokument składany w postępowaniu musi być czytelny i zapisany techniką nieścieralną. W przypadku gdy dokument będzie nieczytelny Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień co do jego treści.
- Źródła finansowania
8.1. Przedmiot postępowania jest finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 3.7 Wzrost konkurencyjności MŚP RPO WL na lata 2014 – 2020 oraz środków własnych.
- Przedmiot postępowania oraz określenie wielkości lub zakresu zamówienia
9.1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż nowych sprzętów i urządzeń okulistycznych, optycznych oraz rehabilitacyjnych, niezbędnych do świadczenia usług rehabilitacji i diagnostyki narządu wzroku, w gabinetach Podmiotu Medycznego PROOKO Wojciech Krawczyk w Lublinie przy ulicy Chodźki 3.
Zapytanie ofertowe podzielone jest na osiem części w skład których wchodzą:
9.1.1. TERAPIA WIDZENIA – Część 1
9.1.1.1. Oprogramowanie komputerowe do Terapii Widzenia – 1 szt. o specyfikacji nie gorszej niż:
L.p. | Parametr (rodzaje dostępnych ćwiczeń i testów) |
Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Wergencja | Tak | |
2 | Ruchy okrężne oczu | Tak | |
3 | Ćwiczenia akomodacji | Tak | |
4 | Ruchy śledzące oczu | Tak | |
5 | Cheiroskopia | Tak | |
6 | Ambliopia | Tak | |
7 | Sakady | Tak | |
8 | Forie | Tak | |
9 | Zakresy fuzji | Tak | |
10 | Zdolność akomodacji | Tak | |
11 | Test Worth’a | Tak | |
12 | Dysparacja fiksacji | Tak | |
13 | Anizeikonia | Tak | |
14 | Test pamieci wzrokowej | Tak |
CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania komputerowego
9.1.1.2 Zestaw dedykowanych urządzeń i akcesoriów do Terapii Widzenia – 1 zestaw o parametrach technicznych nie gorszych niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Ekran dotykowy 46” lub wiekszt | Tak | |
2 | Komputer: IntelCore i5, Ram 16GB, Dysk 0,5 T karta graficzna NVIDIA GeForce 750Ti lub porównywalny | Tak | |
3 | Pilot (ręczny sterownik programu V.T.) | Tak | |
4 | Okulary elektroniczne LCD do V.T. | Tak |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe,
Kody uzupełniające: CPV 30231000-7 Ekrany i konsole komputerowe
CPV 30213000-5 Zestaw komputerowy
9.1.1.3 Sznur Brock’a – 12 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Sznur Brock’a dł 3metry | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.4 Stereoskop zwierciadlany – 2 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Stereoskop zwierciadlany z zestawem kart ćwiczeń | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.5 Zestaw antysupresyjny TV Trainer czerwono-zielony – 2 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Zestaw antysupresyjny TV Trainer, czerwono-zielony, duży, okulary czerwono-zielone | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.6 Zestaw antysupresyjny TV Trainer polaryzacyjny – 2 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Zestaw antysupresyjny TV Trainer, polaryzacyjny, duży, okulary polaryzacyjne | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.7 Fipper akomodacyjny standardowy (różne moce) – 10 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Zestaw flipperów standardowych (sferycznych) w zakresie mocy 0,25 – 3,00D | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.8 Fipper akomodacyjny pryzmatyczny (różne moce) – 2 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Zestaw flipperów pryzmatycznych o mocach 2 i 4 pD | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.9 Tranaglify nastawne – 2szt
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Tranaglify nastawne seria 500 1 szt i seria 600 | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.10 Wektogramy nastawne „Serso” – 2szt.,
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Wektogramy nastawne typu „Serso” | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.11 Wektogramy nastawne „Bernell” – 2szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Wektogramy nastawne Bernell wraz uchwytem i okularami polaryzacyjnymi | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.12 Okulary polaryzacyjne „Stereo Optical” – 2 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Okulary polaryzacyjne typu „Stereo Optical” | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.13 Okulary czerwono-zielone „NM” – 6 szt.
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Okulary czerwono-zielone typu „NM” | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.1.14 Oprogramowanie komputerowe do Terapii Widzenia w domu pacjenta – 1 szt. o specyfikacji nie gorszej niż:
L.p. | Parametr (rodzaje dostępnych ćwiczeń i testów) |
Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Wergencja | Tak | |
2 | Dukcje | Tak | |
3 | Akomodacja | Tak | |
4 | Ruchy śledzące oczu | Tak | |
5 | Sakady | Tak |
9.1.2. LECZENIE ZEZA – Część 2
9.1.2.1 Synoptofor – 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Zjawisko Haidingera | Tak | |
2 | Automatyka błysków 10 – 40 /min | Tak | |
3 | Powidoki | Tak | |
4 | Zestaw slajdów 13 pary | Tak | |
5 | Zakres regulacji PD 45 – 85 mm | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.3. DIAGNOSTYKA MOBILNA – Część 3
9.1.3.1 Lampa Szczelinowa (biomikroskop) przenośny – 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Źródło światła: dioda LED | Tak | |
2 | Powiększenia: 10x, 16x lub więcej | Tak, podać | |
3 | Kompensacja wady wzroku badającego | Tak | |
4 | Długość szczeliny: 10 mm lub szersza | Tak, podać | |
5 | Rotacja szczeliny: +/- 60 st poziomo | Tak | |
6 | Zakres szerokości szczeliny : 0,5 – 10 mm | Tak, podać | |
7 | Waga całkowita: poniżej 1000g | Tak, podać | |
8 | Filtry: błękit kobaltowy, bezczerwienny, absorbujący ciepło | Tak | |
9 | Zasilanie akumulatorowe: możliwość pracy ciągłej min 2 godz lub dłużej. | Tak, podać |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.3.2 Tonometr przenośny – 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
L.p. | Parametr | Wartości graniczne parametru | Opis/uwagi |
1 | Bezkontaktowy | Tak, podać | |
2 | Tryb pomiarowy: automatyczny | Tak | |
3 | Zakres pomiarowy: 0 – 60 mmHg | Tak | |
4 | Czas pracy /ilość badań | podać |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.3.3 Autorefraktometr przenośny – szt.1 o specyfikacji nie gorszej niż:
L.p | Parametr | Wartość parametru granicznego | Opis/uwagi |
1 | Zakres pomiarowy sfery:
-16 D do +23 D |
Tak | |
2 | Krok pomiarowa sfery: 0,25D | Tak | |
3 | Cylinder: od 0D do 12D
(krok pomiarowy: 0,25D) |
Tak | |
4 | Oś: od 0° do 180°krok pomiarowy co 1º | Tak | |
5 | Minimalna średnica źrenicy: 2,5 mm | Tak | |
6 | Automatyczne rozpoznawanie oka – lewe/prawe | Podać | |
7 | Komunikacja między jednostką pomiarową a bazą bezprzewodowa | Tak, podać | |
8 | Retroiluminacja | Tak | |
9 | Szybki pomiar refrakcji: nie więcej niż 0,07sek | Tak | |
10 | Funkcja autokorekty osi podczas pomiaru -żyroskop | Tak | |
11 | Tryb pomiaru oczu z zaćmą | ||
12 | Tryb pomiaru pacjenta leżącego | Tak |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.4. REFRAKCJA – Część 4
9.1.4.1 Autorefraktokeratometr 1 szt. o specyfikacji nie gorszej niż:
LP | PARAMETR | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | System pomiarowy oparty na czujniku Hartmanna-Shacka wykorzystujący technologię Wavefront | tak | |
2 | Minimalna średnica źrenicy: 2,0mm | Tak-podać | |
3 | Zakres pomiaru sfery od -30 do + 25 D z krokiem 0,12D; 0,25D lub więcej | Tak-podać | |
4 | Zakres pomiaru astygmatyzm +/- 12 D z krokiem 0,12D; 0,25D | Tak-podać | |
5 | Zakres pomiaru rozstawu źrenic min 10-85 mm | Tak-podać | |
6 | Odległość rogówkowa VD 12/13,5/15 mm | Tak-podać | |
7 | Pomiar krzywizny rogówki 5 mm do 13 mm | Tak-podać | |
8 | Pomiar mocy rogówki 26 – 67 D | Tak-podać | |
9 | Pomiar keratometrii peryferyjnej | Tak | |
10 | Możliwość współpracy z programem komputerowym typu „elektroniczną kartą pacjenta” | Tak | |
11 | system obrazujący gruczoły maiboma | Tak | |
12 | Tryb pomiaru czasu zerwania filmu łzowego TBUT | Tak | |
13 | Subiektywny pomiar refrakcji | Tak | |
14 | Badanie: wrażliwości na kontrast, wrażliwości na olśnienie, ostrość wzroku do dali i bliży | Tak | |
15 | System retroiluminacji oraz możliwością wykonania kolorowego zdjęcia badanego oka | Tak | |
16 | Podgląd oka w oświetleniu, białym, kobaltowym oraz możliwość nałożenia filtra żółtego | Tak | |
17 | Automatyczne naprowadzenie głowicy we wszystkich kierunkach oraz automatyczne wyzwalanie pomiaru | Tak | |
18 | Wbudowana drukarka termiczna z gilotyną odcinająca papier po wydruku | Nie | |
19 | Podbródek pacjenta sterowany elektrycznie | Tak | |
20 | Przesyłanie danych: Wi-Fi | Tak | |
21 | Kolorowy, uchylny wyświetlacz LCD/TFT min 7” | Tak-podać |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.4.2 Foropter elektroniczny – 1 szt. o specyfikacji nie gorszej niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Zakres soczewek sferycznych od-29D do+26D | Tak | |
2 | Soczewki cylindryczne od 0 do -8,00 | Tak | |
3 | Oś cylindra (krok pomiarowy 1/5/) | Tak | |
4 | PD od 48 do 80mm | Nie | |
5 | PD bliż od 50 do 74 mm | Nie | |
6 | Zakres pryzmatów od 0 do 20 | Tak | |
7 | Pole widzenia 40 st. | Nie | |
8 | Przesyłanie danych Wi-Fi | Tak | |
9 | Oddzielna regulacja wysokości soczewek OP i OL nie mniej niż +/- 3mm | Tak | |
10 | Czujnik czoła pacjenta | Tak | |
11 | Testy Ishihary | Tak | |
12 | Test Amslera | Tak | |
13 | Uchylno obrotowy wyświetlacz LCD | Tak | |
14 | Możliwość współpracy z programem komputerowym typu „elektroniczną kartą pacjenta” | Tak |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.4.3 Wyświetlacz optotypów – 1 szt o specyfikacji nie gorszej niż
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Rozmiar ekranu min 24” | Tak | |
2 | Polaryzacja i testy spolaryzowane | Tak | |
3 | Zmienna odległość pracy w zakresie 1,5 – 6m | Tak | |
4 | Komunikacja/sterowanie: bezprzewodowe | Tak | |
5 | Testy Ishihary | Tak | |
6 | Optotypy w standardzie ETDRS | Tak | |
7 | Test Amslera | Tak |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.4.4 Dioptromierz elektroniczny – 1 szt o specyfikacji nie gorszej niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Czujnik Hartmanna | Tak, podać | |
2 | Zakres pomiarowy sfera -25D – +25D | Tak | |
3 | Zakres pomiarowy cylinder 0 – 10D | Tak | |
4 | Zakres pomiarowy osi 0 – 180 co 1 st | Tak | |
5 | Zakres pomiarowy pryzmatu 0 – 20 pdtr | Tak | |
6 | Pomiar UV | Tak | |
7 | Pomiar światła niebieskiego | Nie | |
8 | Transmisja danych: Wi-Fi | Tak | |
9 | Wyświetlacz uchylny | Tak | |
10 | Drukarka | Nie | |
11 | Możliwość współpracy z programem komputerowym typu „elektroniczną kartą pacjenta” | tak |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.4.5 Kaseta okulistyczna z oprawą probierczą o parametrach nie gorszych niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Ilość soczewek min. 232 | Tak | |
2 | Zakres mocy +/-20D | Tak | |
3 | Obręcze soczewek plastikowe | Tak | |
4 | Oprawa probiercza na 5 soczewek | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.5. DIAGNOSTYKA OKULISTYCZNA – Część 5
9.1.5.1 Biomikroskop(Lampa-Szczelinowa) Digital – 1szt.o parametrach nie gorszych niż:
L.p | Parametr | Wymagane wartości graniczne | Opis/uwagi |
1. | Lampa szczelinowa typu Zeiss | Tak | |
2. | Powiększenia: 5 wartości powiększeń | Tak, podać | |
3. | Rzeczywiste pole widzenia w zakresie 6-35 mm | podać | |
4. | Rozdzielacz optyczny z wbudowaną kamerą CCD i oprogramowaniem archiwizacji zdjęć | Tak | |
5. | Regulacja rozstawu źrenic: 48,5 – 80 mm | podać | |
6. | Maksymalna długość szczeliny: 14 mm | Tak | |
7. | Płynna regulacja długości szczeliny w zakresie: 0 – 14 mm | Tak | |
8. | Szerokość szczeliny z płynną regulacją: 2 – 13 mm | Tak | |
9. | Skala projekcji szczeliny: 1,16x | ||
10. | Średnica plamki: 0,3 / 5,5 / 9 / 14 mm | podać | |
11. | Filtry: żółty, błękit kobaltowy, bezczerwienny, absorbujący ciepło | Tak | |
12. | Moduł topografii rogówkowej | ||
13. | Źródło światła: dioda LED
– regulacja natężenia światła szczeliny ża pomocą pokrętła umieszczonego w podstawie lampy w okolicy joysticka |
Tak | |
14. | Dyfuzor i oświetlacz tła | Tak | |
15. | Optyka z systemem wielowarstwowych powłok antyrefleksyjnych | Tak | |
16 | Możliwość współpracy z programem komputerowym typu „elektroniczną kartą pacjenta” | tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.5.2 Tonometr z Pachymetrią– 1szt. o parametrach technicznych nie gorszych niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
TONOMETR | |||
1. | Zakres pomiaru 1-60 mmHg | Tak | |
2. | Ustawienia zakresów pomiarowych:
1-40 mmHg, 1-60 mmHg, |
Tak | |
3. | Funkcja automatycznej kontroli siły podmuchu (APC) | Tak | |
4. | Funkcja automatycznego naprowadzania głowicy pomiarowej w trzech płaszczyznach (możliwość pracy w trybie manualnym) | Tak | |
5. | Funkcja autostartu (możliwość pracy w trybie manualnym) | Nie | |
6. | Funkcja AI – automatyczne wykrywanie najlepszej wartości; funkcja AC – automatyczne dopełnianie badania | Nie | |
7. | Odległość robocza: 11 mm | ||
Pachymetria | |||
8. | Bezkontaktowy pomiar – pachymetria optyczna | Tak | |
9. | Zakres pomiarowy: 150 do 1300μm | podać |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.5.3 Unit okulistyczny – 1szt. o parametrach technicznych nie gorszych niż:
L.p. | Parametr | Wymagany parametr graniczny | Opis/uwagi |
1 | Blat na 2 urządzenia diagnostyczne | Tak | |
2 | Elektromagnetyczne zamknięcie blatu | Tak | |
3 | Elektryczna regulacja wysokosci fotela | Tak | |
4 | Elektryczna regulacja wysokości blatu | Tak | |
5 | Ramię foroptera | Tak | |
6 | Podstawka na rzutnik | Tak | |
7 | Okablowanie do L-S | Tak | |
8 | Fotel rozkładany | Nie | |
9 | Oświetlenie LED | Nie |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.6. DIAGNOSTYKA SPECJALISTYCZNA – Część 6
9.1.6.1 SOCT – 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
L.p. | Parametry | Wymagane parametry graniczne | Opis/uwagi |
1 | Technologia pracy: spektralne OCT | TAK | |
2 | Szybkość skanowania: minimum 26 000 [Askan/sek.] | TAK | |
3 | Optyczna rozdzielczość osiowa w tkance: minimum 5 [µm] | TAK | |
4 | Optyczna rozdzielczość poprzeczna w tkance: minimum 18 [µm] | TAK | |
5 | Całkowita głębokość skanowania: minimum 2,4 [mm] | TAK | |
6 | Maksymalny obszar skanowania siatkówki: minimum 12 x 12 [mm]. | TAK | |
7 | Maksymalny obszar skanowania przedniego odcinka oka: minimum 16 x 16 [mm]. | TAK | |
8 | Minimalna średnica źrenicy pacjenta: maksymalnie 3 [mm]. | TAK | |
9 | Zakres kompensacji wady wzroku pacjenta (regulacja ogniskowania): minimum od -25D do + 25D. | TAK | |
10 | Fiksator wewnętrzny o zmiennej wielkości z płynną regulacją położenia. | TAK | |
11 | Dostępność analiz siatkówki:
mapa grubości siatkówki; mapa grubości wewnętrznych i zewnętrznych warstw siatkówki; mapa deformacji nabłonka barwnikowego; mapa grubości nabłonka barwnikowego. |
TAK | |
12 | Dostępność analiz w kierunku jaskry:
analiza grubości RNFL wokół tarczy nerwu wzrokowego z regulowaną średnicą i grubością pierścienia pomiarowego; ocena morfologii tarczy nerwu wzrokowego; automatyczna ocena prawdopodobieństwa uszkodzenia tarczy nerwu wzrokowego (DDLS); analiza komórek zwojowych w postaci analizy GCC (warstwy RNFL + GCL + IP) oraz analizy GC (warstwy GCL + IPL); analiza symetrii wszystkich powyższych parametrów dla obu gałek ocznych. |
TAK | |
13 | Analiza przedniego odcinka oka:
mapa pachymetryczna rogówki z zaznaczeniem najcieńszego miejsca rogówki; pomiar kąta przesączania (automatyczne wyznaczanie parametrów AOD 500/750 i TISA 500/750); pomiary dwóch przeciwległych kątów przesączania na jednym tomogramie; automatyczne wyliczanie korekcji ciśnienia wewnątrzgałkowego na podstawie centralnej grubości rogówki (AIOP). |
TAK | |
14 | Możliwość chronologicznego porównania wyników od 2do 6 badań. | Nie | |
15 | Oprogramowanie obsługujące urządzenie w języku polskim. | TAK | |
16 | Możliwość wykonania badania w trzech trybach: automatycznym, półautomatycznym (tzn. automatyczne pozycjonowanie głowicy i ręczne rozpoczęcie skanowania) i ręcznym. | TAK | |
17 | W zestawie z tomografem musi być dostarczony stolik z elektryczną regulacją wysokości blatu,
komputer sterujący tomografem oraz drukarka laserowa, kolorowa. |
TAK | |
18 | Oprogramowanie sterujące tomografem musi umożliwiać odtwarzanie komunikatów głosowych dla pacjenta – komunikaty w języku polskim z możliwością ich wyłączenia. | TAK | |
19 | Bezpłatna aktualizacja oprogramowania w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym. | TAK |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.6.2 Stojak pod komputer A-I-O do SOCT i Perymetru – 2 szt.
L.p. | Parametry | Wymagane wartości graniczne | Opis/uwagi |
1 | Stojak komputerowy do komputerów AIO | Nie |
CPV 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy
9.1.6.3 Perymetr – 1 szt. o parametrach nie gorszych niż:
L.p | Parametr | Wartość graniczna parametru | Opis/uwagi |
1 | Liczna punktów testowych : 168 | TAK | |
2 | Zakres badanego pełnego pola : 100° (stopni) | TAK | |
3 | Wielkość bodźca : III w/g Goldmanna, długość fali 575 nm | TAK | |
4 | Jasność bodźca : od 0,03 asb do 1000 asb | TAK | |
5 | Rozdzielczość jasności bodźca: maksimum 1dB | TAK | |
6 | Oświetlenie tła : 10 asb stabilizowane automatycznie, białe | TAK | |
7 | Czas ekspozycji bodźca regulowany w zakresie 0,01 do 9,9 s lub adaptacyjny | TAK | |
8 | Czas oczekiwania na odpowiedź regulowany w zakresie 0,01 do 9,9 s lub adaptacyjny | TAK | |
9 | Automatyczny pomiar średnicy źrenicy | TAK | |
10 | Elektroniczna regulacja wysokości podbródka | TAK | |
11 | Funkcja komunikatów głosowych, które ułatwiają operatorowi oraz pacjentowi pracę z urządzeniem | TAK | |
12 | Podgląd oka kamerą CCD | TAK | |
13 | Funkcja auto –diagnostyki | TAK | |
14 | Ergonomiczna budowa czaszy, czasza zamknięta | TAK | |
15 | Czasza sferyczna wg standardu Goldmann’a, promień 30cm | TAK |
CPV 33197000-7 Medyczne urządzenia komputerowe
9.1.6.4 Zestaw komputerowy do Perymetru – 1 szt.
L.p. | Parametry | Wymagane wartości graniczne | Opis/uwagi |
1 | Komputer typu AIO o minimalnych parametrach: procesor Intel® Core™ i3 2,5GHz (lub odpowiednik), 2GB RAM, Port komunikacyjny 1xUSB 2.0, Dysk twardy 300MB wolnego miejsca, Wyświetlacz minimum 1024×768, 24-bitowa głębia koloru, Karta graficzna obsługująca OpenGL, Windows 10 32/64bit | tak |
CPV 30213000-5 Zestaw komputerowy
9.1.7. OPTYKA -Część 7
9.1.7.1 Skaner opraw – 1szt. o parametrach technicznych nie gorszych niż:
L.p. | Parametry | Wymagane wartości graniczne | Opis/uwagi |
1 | Skanowanie oprawek o wysokich krzywiznach bazowych | Tak | |
2 | Skanowanie 3D | Tak | |
3 | Funkcja skanowania szablonu, oprawy, demolensu | Tak |
CPV 33100000-1 Urządzenia medyczne
9.1.8. SPRZĘT KOMPUTEROWY – Część 8
9.1.8.1 Zestaw komputerowy stacjonarny – 2szt. o parametrach technicznych nie gorszych niż:
L.p. | Parametry | Wymagane wartości graniczne | Opis/uwagi |
1 | Komputer stacjonarny o minimalnych parametrach: procesor Intel® Core™ i7 2,5GHz (lub odpowiednik), 16GB RAM, Port komunikacyjny 4xUSB 2.0, 2xUSB 3.0 Dysk twardy 500MB Karta graficzna obsługująca OpenGL, Niskoszumowy (dB) Windows 10 32/64bit lub wyższy | Tak | |
2 | Drukarka kolorowa laserowa | Tak | |
3 | Monitor komputerowy min. 22” | Tak | |
4 | Klawiatura, mysz – bezprzewodowe | Nie |
CPV 30213000-5 Zestaw komputerowy
9.1.8.2 Komputer przenośny/laptop – 1 szt. o parametrach technicznych nie gorszych niż:
L.p. | Parametry | Wymagane wartości graniczne | Opis/uwagi |
1 | procesor Intel® Core™ i7 2,5GHz , 16GB RAM, Port komunikacyjny 2xUSB 2.0, 2xUSB 3.0 Dysk twardy 500MB Karta graficzna obsługująca OpenGL, Niskoszumowy (dB) Windows 10 32/64bit lub wyższy | Tak |
CPV 30213100-5 Komputery przenośne
- Termin i miejsce realizacji przedmiotu postępowania
10.1. Termin realizacji przedmiotu zamówienia zgodny z harmonogramem projektu pn. „Utworzenie Centrum rehabilitacji i diagnostyki optometryczno – okulistycznej narządu wzroku” w Lublinie. j. od 01.07.2017 do dnia 30.06.2018 r. Szczegółowe terminy realizacji poszczególnych elementów niniejszego zamówienia określa załącznik nr 3 tj. harmonogram realizacji.
10.2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: PROOKO Wojciech Krawczyk Lublin, ul. Chodźki 3
- Opis sposobu udzielania wyjaśnień do treści zapytania ofertowego oraz sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami
11.1. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego kierując swoje zapytania pisemnie lub przy pomocy poczty elektronicznej. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, nie później jednak niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Zamawiający pomimo upływu terminu, o którym mowa powyżej może udzielić wyjaśnień. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku, o którym mowa w zdaniu pierwszym.
11.2. Treść wyjaśnienia bez wskazania źródła zapytania Zamawiający zamieści również na swojej stronie internetowej www.opticon-cdw.pl
11.3. Oświadczenia, wnioski, pytania, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub pocztą elektroniczną.
11.4. Pytania należy kierować:
11.4.1. w formie pisemnej na adres: PROOKO Wojciech Krawczyk, ul. Chodźki 3, 20-093 Lublin
11.4.2. pocztą elektroniczną na adres: kontakt@opticon-cdw.pl
11.4.3. osoba do kontaktów z Wykonawcami: Wojciech Krawczyk
11.5. Zamawiający jest dostępny w dni robocze, w godzinach: od poniedziałku do piątku od godziny 9:00 do godziny 17:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz sobót.
11.6. Korespondencja przesłana do Zamawiającego pocztą elektroniczną poza godzinami urzędowania Zamawiającego wskazanymi w pkt. 11.5, zostanie uznana za wniesioną tego dnia.
11.7. Zamawiający nie odpowiada za wyjaśnienia dotyczące zapisów zapytania ofertowego udzielane Wykonawcom przez osoby lub instytucje nieuprawnione do kontaktowania się z Wykonawcami zgodnie z zapytaniem ofertowym.
- Zmiana treści zapytania ofertowego
12.1. Zamawiający może przed wyznaczonym terminem składania ofert zmienić treść zapytania ofertowego. Dokonaną zmianę Zamawiający zamieści na swojej stronie internetowej www.opticon-cdw.pl
12.2. W wyniku zmiany treści zapytania ofertowego, Zamawiający może przedłużyć termin składania i otwarcia ofert, o czas niezbędny na wprowadzenie przez Wykonawcę zmian w ofercie.
12.3. Zmiany treści zapytania ofertowego oraz udzielone przez Zamawiającego wyjaśnienia, o których mowa w pkt. 12.1 powyżej są każdorazowo wiążące dla Wykonawców.
- Unieważnienie postępowania
13.1. Zamawiający może unieważnić postępowanie, jeżeli:
13.1.1. cena najkorzystniejszej oferty przekroczy środki finansowe, które Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotu postępowania,
13.1.2. wystąpił zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
Rozdział 2
OFERTY
- Opis sposobu przygotowania oferty
1.1. Wykonawca może złożyć wyłącznie jedną ofertę na całość zamówienia lub na jego części. Elementy zamówienia oznaczone są cyframi arabskimi w Rozdziale 1, pkt 9 niniejszego zapytania. Jeżeli Wykonawca złoży więcej niż jedną ofertę na całość zamówienia lub na jego części, oceniana będzie pierwsza ze złożonych ofert. Nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne elementy zamówienia.
1.2. Oferta musi zawierać wypełniony i podpisany Formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego.
1.3. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni. Zamawiający może wezwać Wykonawców do przedłużenia terminu związania ofertą o określony czas. Brak wyrażenia zgody na przedłużenie związania oferta będzie skutkował odrzuceniem złożonej przez Wykonawcę oferty.
1.4. Oferta powinna być przygotowana zgodnie z zakresem objętym niniejszym postępowaniem.
1.5. Oferty mogą być dostarczone:
– za pośrednictwem poczty elektroniczne na adres: kontakt@opticon-cdw.pl
– za pośrednictwem poczty/kurierem na adres: ul. Chodźki 3, 20-093 Lublin
– bezpośrednio do siedziby firmy na adres: ul. Chodźki 3, 20-093 Lublin
Złożony pakiet dokumentów ofertowych powinien zawierać wraz z wypełnionym i podpisanym Formularzem oferty:
1.5.1. Pełnomocnictwo i ewentualne inne dokumenty wykazujące umocowanie do złożenia oferty (jeżeli dotyczy).
1.5.2.Oświadczenie o braku powiązań, zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
1.6. Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy będących załącznikami do zapytania ofertowego, winny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn i wierszy.
1.7. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności, co oznacza, że musi być podpisana przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby ofertę podpisano zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub zgodnie z udzielonymi pełnomocnictwem/pełnomocnictwami.
1.8. Każda poprawka w treści oferty, a w szczególności każde przerobienie, przekreślenie, uzupełnienie, nadpisanie, przesłonięcie korektorem, etc. musi być parafowane przez Wykonawcę lub wyznaczonego Pełnomocnika.
1.9. Zaleca się, aby strony oferty były ze sobą trwale połączone i kolejno ponumerowane. W treści oferty zaleca się umieszczenie informacji o ilości stron.
1.10. Wykonawca odpowiada za kompletność oferty i jej zgodność z wymaganiami zapytania ofertowego.
1.11. Wykonawca może zastrzec w treści oferty informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa winny być przez Wykonawcę złożone w oddzielnej kopercie z oznakowaniem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA” lub zszyte oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Zamawiający ma prawo badać skuteczność zastrzeżenia dot. zakazu udostępniania informacji zastrzeżonych, jako tajemnica przedsiębiorstwa. Następstwem stwierdzenia bezskuteczności zastrzeżenia będzie ich odtajnienie. Wykonawca nie może zastrzec tajemnicą przedsiębiorstwa informacji zawartych w formularzu oferty.
1.12. Ofertę należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jej zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie winno być oznaczone nazwą (firmą) i adresem Wykonawcy, zaadresowane do Zamawiającego na adres: PROOKO Wojciech Krawczyk, ul. Chodźki 3, 20-093 Lublin oraz opisane: „oferta na dostawę i montaż sprzętów i urządzeń okulistycznych, optycznych oraz rehabilitacyjnych, na potrzeby realizacji projektu pn. „Utworzenie Centrum rehabilitacji i diagnostyki optometryczno – okulistycznej narządu wzroku” w Lublinie.
1.13. W przypadku ofert składanych w wersji elektronicznej:
- Zamawiający akceptuje pliki z rozszerzeniem .pdf, .doc, .docx, .odt.
- Zaleca się aby każdy załącznik wielostronicowy był zapisany w jednym pliku,
- Zaleca się aby każdy załączony plik miał nadaną inną nazwę własną.
- W przypadku problemów technicznych związanych z otwarciem lub wydrukiem e-maila, spowodowanych niezastosowaniem się do zaleceń z punktów b), c) konsekwencje powyższego obciążają Wykonawcę, który oświadcza, iż nie będzie z tego tytułu wysuwał roszczeń względem Zamawiającego.
- Zmiana oraz wycofanie oferty
2.1. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty. Zmiany winny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenie o wprowadzeniu zmian winno być opakowane tak, jak oferta (zgodnie z pkt 1.12 niniejszego rozdziału), a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: „ZMIANA”.
2.2. Przed upływem terminu składania oferty, Wykonawca może wycofać ofertę. O wycofaniu powinien powiadomić Zamawiającego na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania oferty. Oświadczenie o wycofaniu oferty winno być opakowane tak, jak oferta (zgodnie z pkt 1.12 niniejszego rozdziału), a opakowanie winno zawierać dodatkowe oznaczenie wyrazem: „WYCOFANIE”.
- Opis sposobu obliczania ceny w ofercie
3.1. Formą wynagrodzenia przyjętą przez Zamawiającego będzie wynagrodzenie ryczałtowe.
3.2. Podana w ofercie cena – w zakresie każdej części – ma charakter ryczałtowy i musi być wyrażona w PLN (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku). Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania niniejszego zapytania ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji umowy, choćby zmieniły się koszty poszczególnych jego składników. Oznacza to, że Wykonawca skalkuluje wszystkie potencjalne ryzyka jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, oraz że przewidział właściwą organizację dla bezpiecznego, poprawnego i terminowego zrealizowania przez Wykonawcę zakresu rzeczowego przedmiotu umowy.
3.3. Ceną oferty jest kwota netto wymieniona w Formularzu oferty.
- Miejsce i termin składania ofert
4.1. Oferty winny być złożone osobiście lub za pośrednictwem przesyłki rejestrowanej pod adresem: PROOKO Wojciech Krawczyk, ul. Chodźki 3, 20-093 Lublin lub przesłane pocztą elektroniczną na adres kontakt@opticon-cdw.pl, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 24.07.2017 r.
4.2. Oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie wyznaczonym na ich składanie zostaną zwrócone Wykonawcom bez otwierania.
- Miejsce i termin otwarcia ofert
5.1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie firmy PROOKO Wojciech Krawczyk, ul. Chodźki 3, 20-093 Lublin, w dniu 25.07.2017 r. o godzinie 9:00
5.2. Otwarcie ofert jest jawne.
5.3. Odczytaniu podlega treść Formularza oferty.
5.4. Podczas otwarcia ofert, Zamawiający wskaże środki finansowe przeznaczone na realizację przedmiotu postępowania.
- Poprawa założonych ofert
6.1. Zamawiający może poprawić w ofercie, zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona:
6.1.1.oczywiste omyłki pisarskie (widoczne, wbrew zamierzeniu niewłaściwe użycie wyrazu, widocznie mylna pisownia albo widoczne niezamierzone opuszczenie jednego wyrazu), 6.1.2.oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
6.1.3.inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty, po uzyskaniu zgody Wykonawcy na poprawę.
- Weryfikacja wiarygodność złożonych ofert
7.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny ofert wiarygodność przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
- Wykluczenie Wykonawcy, odrzucenie jego oferty
8.1. Zamawiający wykluczy Wykonawcę:
8.1.1.który nie spełni warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 1 rozdziału 2 zapytania ofertowego,
8.1.2.Wykonawców powiązanych z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
8.1.2.1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
8.1.2.2. posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa,
8.1.2.3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
8.1.2.4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
8.2. Zamawiający odrzuca ofertę, w przypadku, gdy:
8.2.1. jej treść będzie niezgodna z treścią zapytania ofertowego, z zastrzeżeniem pkt 6.1.3 powyżej,
8.2.2. jest niezgodna z obowiązującymi przepisami prawa.
- Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
9.1. Wybierając ofertę najkorzystniejszą, Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami (w zakresie każdej z części):
9.1.1. Kryterium nr 1: Cena – waga kryterium 70 %;
9.1.2. Kryterium nr 2: Okres Gwarancji na cały przedmiot zamówienia – waga kryterium 20%;
9.1.3. Kryterium nr 3: Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe – waga kryterium 10%, w tym:
9.2. Zasady oceny kryteriów – opis sposobu obliczania punktacji:
9.2.1. Kryterium nr 1: Cena – według następującego wzoru:
najniższa zaoferowana cena oferty
Ilość punktów = ———————————————— x waga kryterium
cena zaoferowana w badanej ofercie
9.2.1.1. Do oceny przyjmuje się cenę oferty netto (bez podatku VAT)
9.2.1.2. Cena musi uwzględniać dodatkowe zobowiązania podatkowe związane z transgranicznym nabywaniem towarów i usług, w tym tj. akcyza, cło lub równoważne
9.2.1.3. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
9.2.2. Kryterium nr 2: Okres Gwarancji na cały przedmiot zamówienia – według następującego wzoru:
okres udzielonej gwarancji w ofercie
Ilość punktów = ————————————————– x waga kryterium
najdłuższy okres udzielonej gwarancji
9.2.2.1. Okres gwarancji na przedmiot zamówienia musi być podany liczbowo w miesiącach i nie może być krótszy niż 24 miesiące i dłuższy niż 5 lat (wskazanie dłuższego niż 5-letniego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane) licząc od daty sporządzenia protokołu odbioru końcowego bez uwag. W przypadku wskazania okresu gwarancji dłuższego niż 5 lat Wykonawca uzyska maksymalną liczę punków w zakresie wskazanego kryterium nr 2, z zastrzeżeniem, że dla oceny pozostałych ofert, w zakresie kryterium nr 2 –zgodnie z wzorem opisanym powyżej – Zmawiający przyjmie, że Wykonawca zaoferował okres gwarancji wynoszący 5 lat.
9.2.2.2. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje okres gwarancji krótszy niż 24 miesiące, oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
9.2.2.3. Oferta z najdłuższym okresem gwarancji na przedmiot zamówienia otrzyma największą ilość punktów (z zastrzeżeniem pkt. 9.2.2.1.), pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
9.2.2.4. Przyjmuje się, że 1% = 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
9.2.3. Kryterium nr 3: Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe – według następującego wzoru:
najkrótszy czas reakcji wśród złożonych ofert
Ilość punktów = ———————————————————— x waga kryterium
czas reakcji w badanej ofercie
9.2.3.1. Czas reakcji na zgłoszenie serwisowe musi być podany liczbowo w pełnych godzinach (np. 2h, 4h itp.) i nie może być dłuższy niż 48 godzin.
9.2.3.2. W przypadku gdy wykonawca zaoferuje czas reakcji na zgłoszenie serwisowe dłuższy niż 48 godzin lub czas reakcji na zgłoszenie serwisowe w niepełnych godzinach oferta podlegać będzie odrzuceniu.
9.2.3.3. Oferta z najkrótszym czasem reakcji na zgłoszenie serwisowe otrzyma największą ilość punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.
9.2.3.4. Przyjmuje się, że 1%=1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów.
9.2.4. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o łączną wagę kryteriów równą 100 %.
9.2.5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów (Kryterium nr 1 + Kryterium nr 2 + Kryterium nr 3).
- Określenie warunków istotnych zmian umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania
10.1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia terminu realizacji zamówienia maksymalnie o 2 miesiące w przypadku nieprzewidzianych okoliczności.
- Wykaz załączników do zapytanie ofertowego:
11.1. Załącznik nr 1: Formularz oferty [pobierz]
11.2. Załącznik nr 2: Oświadczenie o braku powiązań [pobierz]
11.3. Załącznik nr 3: Harmonogram projektu [pobierz]